Paikallisuutiset
Heidi O´Gorman Kalajoen matkailutiimiin
Kalajoella panostetaan ryhmämatkailun lisäämiseen ja kansainvälistymiseen
KalajokinenHeidi O'Gorman on nimitetty Visit Kalajoen uudeksi myynti- ja markkinointipäälliköksi. Hänen päätehtävänään on vastata Kalajoen matkailukeskuksen ryhmä- ja tapahtumamyynnin edistämisestä.
7. tammikuuta uudessa työssä aloittanut O'Gorman työskenteli aiemmin Mainos- ja viestintätoimisto Creamedian kehityspäällikkönä. Hänellä on 20 vuoden kokemus markkinoinnin, median ja viestinnän monipuolisista työtehtävistä sekä vahva Kalajoen matkailun tuntemus.
Hän on alun perin kotoisin Alavieskasta, mutta vaikuttanut pitkään Kalajoella ja Kokkolassa. O'Gormanin tavoitteena on tehdä Kalajokea tunnetuksi elämyksellisenä tapahtuma- ja kokouskohteena luoden alueelle uusia, niin pieniä kuin suuriakin yritys-, järjestö- ja yleisötapahtumia.
Kalajoen matkailukeskuksen yhteismarkkinoinnista vastaava Visit Kalajoki eli Kalajoki Matkailuyhdistys on ottanut keskeisen roolin alueen kansainvälisen matkailun sekä kokous- ja ryhmämatkailun edistäjänä. Tavoitteena on luoda Kalajoesta ympärivuotisesti menestyvä ja kansainvälisesti kiinnostava elämyksellisten tapahtumien kärkikohde.
Tavoitteiden saavuttamiseksi matkailuyhdistyksen tiimi uudistuu ja kasvaa. Yhdistyksen toiminnan vetäjänä jatkaa Johanna Nakkula tehtävänimikkeenään toiminnanjohtaja. Käynnissä on vielä toinen rekrytointi kansainvälisen matkailun kehittämiseen tähtäävän Attractive Oulu Region 2020 -hankkeen projektipäällikön tehtävään.